کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار حجت اشرف زاده|آوای انتظار عقیق از حجت اشرف زاده

کد آوای انتظار همراه اول عقیق از حجت اشرف زاده

عقیق

---------- مشخصات کد -----------

نام اثر : عقیق
نام صاحب اثر : حجت اشرف زاده

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
عقیق بخش 1 | کد: 83685
عقیق بخش 2 | کد: 83686

--------- متن آهنگ ---------

یه حسی به من میگه نزدیکمی داری با خیالم قدم میزنی

دارم با تو من زندگی می کنم یه عمره که با هر نفس با منی

تو پنهون پیدایی و با منی به هر گوشه رو کردمو دیدمت

من از شیشه ی عطر اردیبهشت من از شبنمو بوییدمت

یه حسی به من میگه نزدیکمی داری با خیالم قدم میزنی

دارم با تو من زندگی می کنم یه عمره که با هر نفس با منی

بفکر منی تو دل لحظه ها تو نزدیکی و من چقدر از تو دور

چده باغ چشمام پر از یاکریم شده سهم دستام پر از یا غفور


دلم قرصه امشب تو مهمونمی بازم داره پلک دلم میپره 

هوای منو داره دستای تو چقدر حال من با تو شیدا تره

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir