متن آهنگ روزای خوب|متن آهنگ علی لهراسبی|تکست روزای خوب علی لهراسبی

متن آهنگ روزای خوب از علی لهراسبی

روزای خوب - علی لهراسبی

------------------- پخش آنلاین ------------------


------------------- متن آهنگ ------------------

وقتی که با هم زیر بارونیم این هــــــــــــــــوا بوسیدن دستاتو کم داره

من یه دیوونم با تو آرومم بودنم به حس تو وابستگــــــــــــــــــــی داره

چشمام تو چشمات نگات تو نگام وقتی دستاتو میگیرم یعنی میمونم

روزای خوبم با تو نزدیکـــــــــه آخرش دنیای من میشـــــــی تو میدونم

عشـــــــــــــق من آروم نمیشم بی تــــــــــــــــــــــو من دیوونه میشم

دوســـــــــــــــــت دارم هـــــــــــــــــــــــــــرجا که باشم باشی پیشم

عشــــــــــــــــــــــــــــــق من آروم نمیشم بی تـــــو من دیوونه میشم

دوست دارم هــــــــــــــــــــــــرجا که باشم باشــــــــــــــــــــی پیشم


گرمی دستات عطر نفسات عشق من بودنت آرامــــــــــش بهم میده

اینقــــــــــــــــــده خوبی اینقـــــد ارومی مثل تو هیچی توی رویا ندیده

عشــق من هر بار نزدیکت میشم قلب من با دیدن چشمات تپش داره

غیر عادی بود اینکه خیلی زود گفتم این دیوونه بدجوری دوســـــت داره

عشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــق من آروم نمیشم بی تو من دیوونه میشم

دوست دارم هــــــــــــــــــــــــرجا که باشم باشــــــــــــــــــــی پیشم

عشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــق من آروم نمیشم بی تو من دیوونه میشم

دوست دارم هــــــــــــــــــــــــرجا که باشم باشــــــــــــــــــــی پیشم