ابزار وبمستر

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۱۳ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز آه نکش از حامد همایون

کد آهنگ پیشواز آه نکش از حامد همایون

کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز حامد همایون|آهنگ پیشواز آه نکش حامد همایون

کد آهنگ پیشواز ایرانسل آه نکش از حامد همایون

آه نکش|حامد همایون

---------- مشخصات کد -----------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور ایرانسل قرار خواهد گرفت   

نام اثر : آه نکش
نام صاحب اثر : حامد همایون

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
آه نکش بخش اول | کد: 33111263
آه نکش بخش دوم | کد: 33111264

--------- متن آهنگ ---------

آه نکش آه نکش خوب من ، پنجره بر باه نکش خوب من

پنجره ی بسته مرا می کشد ، خنجره تا دسته مرا می کشد

ناز نکن ناز نکن نازنین ، حادثه آغاز نکن نازنین

حادثه ها بوی جنون میدهد ، قصه ی ما مزه خون میدهد

عشق میان من و تو تازه بود ، دست منو دست تو اندازه بود

عشق میان من و تو تازه بود ، دست منو دست تو اندازه بود


دور شدی کور شدی سوختی ، چشم به رویای خودت دوختی

شعر من از دست تو دیوانه شد ، خانه فرو ریخت و ویرانه شد

عشق میان من و تو تازه بود ، دست منو دست تو اندازه بود

عشق میان من و تو تازه بود ، دست منو دست تو اندازه بود

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.

پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد همایون

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد آهنگ پیشواز حامد همایون

۹۵/۰۸/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی