ابزار وبمستر

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز احسان خواجه امیری تیتراژ سریال هشت و نیم دقیقه

کد آهنگ پیشواز احسان خواجه امیری تیتراژ سریال هشت و نیم دقیقه

کد آهنگ پیشواز سریال هشت و نیم دقیقه|کد آهنگ پیشواز تیتراژ پایانی سریال هشت و نیم دقیقه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل با تو ام از احسان خواجه امیری

کد آوای انتظار تیتراز پایانی سریال هشت و نیم دقیقه

---------- مشخصات کد -----------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور ایرانسل قرار خواهد گرفت 

نام اثر : با تو ام
نام صاحب اثر : احسان خواجه امیری

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------

--------- متن آهنگ ---------

با توام ای رفته از دست هرکجا باشم غمت هست

کاش روز رفتن تو گریه چشمم را نمی بست

رفتی و دلتنگیم در خانه تنها

بغض در وا شد تو رفتی غصه اینجا ماند

رفتی و هر گوشه ای زیباییت جا ماند

گریه ی من بی صدا ماند گریه ی من بی صدا ماند

بی تو فهمیدم عذاب دل بریدن را

از خودم از زندگی پا پس کشیدن را

معنی با دیگرانت شاد دیدن را

پس بده دنیای من را پس بده دنیای من را


دلخوشی هایم مرده بعد از تو ای شب غمگین مرا آزرده بعد از تو

آنچه با من بود بی تو ماندن بود

در خیابان های خورده بعد از تو

خواب رویا تو شوق فردا تو

از جهان تنها تو رو می خواهم اما تو

جای دل کندن جان بخواه از من

من که میمیرم برای زندگی با تو

با توام ای رفته از دست هرکجا باشم غمت هست

کاش روز رفتن تو گریه چشمم را نمی بست

با توام ای رفته از دست هرکجا باشم غمت هست

کاش روز رفتن تو گریه چشمم را نمی بست

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز احسان خواجه امیری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد آهنگ پیشواز سریال هشت و نیم دقیقه احسان خواجه امیری

۹۵/۰۸/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی