کد آهنگ پیشواز ایرانسل|کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی|کد آهنگ پیشواز آرومم|آهنگ پیشواز آرومم از میثم ابراهیمی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرومم از میثم ابراهیمی

آلبوم تیک از میثم ابراهیمی

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : آرومم
نام صاحب اثر : میثم ابراهیمی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
آرومم | کد: 611173

--------- متن آهنگ ---------

تو عشقمی و فرق می کنی بیشتر از اینا تو با دل من راه بیا

خودت مکی دونی دقیقا همونی که بام می مونی آره اینو خوب می دونی

منم بدجوری عاشقت شدم خودتم می دونی

گفتم کسی نیست که عاشقم کنه

حالا تو می تونی

حالا شد حالا که تو پیش منی

می دونم عشقمی تو از خودمون حرف میزنی

حالا که می دونم تا تش باهات می مونم

می دونم تو پیشمی دیگه آرومم

حالا شد حالا که تو پیش منی

می دونم عشقمی تو از خودمون حرف میزنی

حالا که می دونم تا تش باهات می مونم

می دونم تو پیشمی دیگه آرومم

حرف تو زدی بام راه اومدی

گفتی می مونی آره اینو خوب اومدی

دیدی اونقدی سخت نبود اومدی

حرف دلمو انگار رو هوا زدی

حالا می دونم دیگه تا آخرش

من می مونم و تو

اگه تو بخوای ک از پیشم بری

 من می دونم و تو

حالا شد حالا که تو پیش منی

می دونم عشقمی تو از خودمون حرف میزنی

حالا که می دونم تا تش باهات می مونم

می دونم تو پیشمی آرومم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir