ابزار وبمستر

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵ ق.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز ایرانسل جادوی نگاه حامد همایون

کد آهنگ پیشواز ایرانسل جادوی نگاه حامد همایون

کد آهنگ پیشواز حامد همایون|آهنگ پیشواز ایرانسل حامد همایون|آهنگ پیشواز جادوی نگاه حامد همایون

آهنگ پیشواز جادوی نگاه از حامد همایون

حامد همایون

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : جادوی نگاه
نام صاحب اثر : حامد همایون

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
جادوی نگاه بخش اول| کد:33111298

--------- متن آهنگ ---------

سکوت می کنم که این
سکوت منطقی تره
که الکل نگاه تو
یواش داره می پره

نه مست می کنی منو

نه درک می کنم تو رو
نه من کنار تو گمم
و از کنار من برو

و من کنار تو گمم
و از کنار من برو

همیشه بی اثرترین
تلاش من گلایه شد
دلم گرفته بود و این
کلام ها کنایه شد

همیشه عاقبت خودم
شکستم و فنا شدم
خراب و مست و بی رمق
وبال کوچه ها شدم

خراب و مست و بی رمق
وبال کوچه ها شدم

من از نبود تو پر و
به این کلافگی دچار
مترسک رها شده
میون چوبه های دار

نگاه بی تفاوتت
به حجم سرد چشم من
جنون مشت و آینه
قبول می کنم بزن

قبول می کنم بزن
قبول می کنم بزن

همیشه بی اثرترین
تلاش من گلایه شد
دلم گرفته بود و این
کلام ها کنایه شد

همیشه بی اثرترین
تلاش من گلایه شد
دلم گرفته بود و این
کلام ها کنایه شد

همیشه عاقبت خود
شکستم و فنا شدم
خراب و مست و بی رمق
وبال کوچه ها شدم

خراب و مست و بی رمق
وبال کوچه ها …
سکوت می کنم که این
سکوت منطقی تره

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آهنگ پیشواز جادوی نگاه حامد همایون

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد آهنگ پیشواز حامد همایون

۹۵/۱۱/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی