کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز دل خون محسن چاوشی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ دل خون از محسن چاوشی

کد آوای انتظار دل خون از محسن چاوشی

---------- مشخصات کد -----------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور ایرانسل قرار خواهد گرفت   

نام اثر : دل خون
نام صاحب اثر : محسن چاوشی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

وقتی که شب حکم شبی خون داد

صحرا پر از خون کبوتر شد

توی چشام دریای بارونو توی گلوم بارون خنجر شد

از آب یاد مبهمی دارم ، چون تشنه ام سیراب میمیرم

از مردم بز دل دلم خونه ، از کوفه ی دلگیر دلگیرم

ای کاش پیش خواهرم بودم ، تا باز مرهم رو پرم میذاشت

دستی بریده دست مظلومی گل روی قبر مادرم میذاشت

ای کاش پیش خواهرم بودم ، تا باز مرهم رو پرم میذاشت

دستی بریده دست مظلومی گل روی قبر مادرم میذاشت

ایمان من بی وقفه رنجم داد آزاده بودم پس جفا دیدم

مکر و دو رنگی ظلم و بد قولی آه از اهل دنیا کی وفا دیدم

دنیای بی ارزش چمیدونه کی غصه داره کی دلش خونه

این دردکه غمگین تر از دردخ این خونه که قرمز تر از خونه

حس می کنم از دور از نزدیک عطر حرم عطر شهیدا رو

بیزارم از این خیل …. پس میزنم ابلیزیدا رو

ای کاش پیش خواهرم بودم ، تا باز مرهم رو پرم میذاشت

دستی بریده دست مظلومی گل روی قبر مادرم میذاشت

ای کاش پیش خواهرم بودم ، تا باز مرهم رو پرم میذاشت

دستی بریده دست مظلومی گل روی قبر مادرم میذاشت

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir