کد آهنگ پیشواز ایرانسل|کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی|کد آهنگ پیشواز شب و ستاره|آهنگ پیشواز شب و ستاره از میثم ابراهیمی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل شب و ستاره از میثم ابراهیمی

آلبوم تیک از میثم ابراهیمی

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : شب و ستاره
نام صاحب اثر : میثم ابراهیمی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
شب و ستاره | کد: 611181

--------- متن آهنگ ---------

همه جا گفتم همیشه خوبه

همیشه به فکر منه دیوونه بوده

همه جا گفتم همیشه خوبه

همیشه واسم فوق العاده بوده

دوست دارم صداشو نفساشو

اون گرمای خوب دستاشو

اون مراقبم بود عاشقوونه

همه جوره توو این مدت کم

که فهمیده خیلی عاشقشم

بازم هوای عاشقونه اون من خیلی مهربونه

جون منه آره جون منه

می خوامش یه عالمه

بازم توو حرفاش اسممو برد

نمی دونه باز دلمو برد

جون منه آخه جون منه

تا آخرش اون با منه

ادامه داره شب و ستاره

کنار اون که دلم خیلی دوسش داره

ادامه داره بازم دوباره

تو چشات فرق اینو بهم میگن

دوست دارم نگاتو

دیوونمو

می مونمو

پیشت همیشه

عاشق چشاتم بدون اینو

آرومه قلب من بمون پیشم

بمون پیشم که من عاشق شدم

بازم هوای عاشقونه اون من خیلی مهربونه

جون منه آره جون منه

می خوامش یه عالمه

بازم توو حرفاش اسممو برد

نمی دونه باز دلمو برد

جون منه آخه جون منه

تا آخرش اون با منه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir