کد آهنگ پیشواز ایرانسل|کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی|کد آهنگ پیشواز عشق من|آهنگ پیشواز لبخند عروسکی از عشق من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق من از میثم ابراهیمی

آلبوم تیک از میثم ابراهیمی

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : لبخند عروسکی
نام صاحب اثر : میثم ابراهیمی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
عشق من | کد: 611175

--------- متن آهنگ ---------

تو می دونی بدون تو دلگیرم
وقتی که نباشی آروم نمی گیرم
من می دونم دل من میشکونی
به یادم نمی مونی عزیز دلم

بدون تو می میرم
تو که نیستی دلگیرم
به تو و جادوی چشمای تو اسیرم
عشق من
عزیزم عشق من

گرمی دو تا دستت
همون چشمای مستت
یه جوری منو دیوونه میکنه
عشق من
عزیزم عشق من

چشمای تو
تو چشمای من
چه حالی دارم
از با تو بودن

دستای تو
تو دستای من
چه حالی دارم
از با تو بودن

چشمای تو
تو چشمای من
چه حالی دارم
از با تو بودن

دستای تو
تو دستای من
چه حالی دارم
از با تو بودن

تو می دونی بدون تو دلگیرم
وقتی که نباشی آروم نمی گیرم
من می دونم دل من میشکونی
به یادم نمی مونی عزیز دلم

بدون تو می میرم
تو که نیستی دلگیرم
به تو و جادوی چشمای تو اسیرم
عشق من
عزیزم عشق من

گرمی دو تا دستت
همون چشمای مستت
یه جوری منو دیوونه میکنه
عشق من
عزیزم عشق من

چشمای تو
تو چشمای من
چه حالی دارم
از با تو بودن

دستای تو
تو دستای من
چه حالی دارم
از با تو بودن

چشمای تو
تو چشمای من
چه حالی دارم
از با تو بودن

دستای تو
تو دستای من
چه حالی دارم
از با تو بودن

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir