ابزار وبمستر

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۱۲ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز ایرانسل نیمه من از علیرضا روزگار

کد آهنگ پیشواز ایرانسل نیمه من از علیرضا روزگار

کد آهنگ پیشواز|کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز علیرضا روزگار|آهنگ پیشواز نیمه من

علیرضا روزگار

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : نیمه من
نام صاحب اثر : علیرضا روزگار

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
نیمه من بخش اول| کد: 55111573
نیمه من بخش دوم| کد: 55111574

--------- متن آهنگ ---------

می خواستم با یکی باشم که از یادم بری دیگه

نمی دونم چرا بازم دلم از عشق تو میگه

یه دستایی تو دستامه ولی مثل تو اصلا نیست

اونم با عشق من زندست ولی اون نمیه ی من نیست

اونم با عشق من زندست ولی اون نمیه ی من نیست

یکی هر روز و هر لحظه واسم از عشق می خونه

ولی عشقم تو بودی و کسی چیزی نمی دونه

کسی درکم نکرد اون روز که رفتم زیر سقفی که

می خواستم جای تو باشه و شد سهم یکی دیگه

می خواستم جای تو باشه و شد سهم یکی دیگه


تو عشقم بودی و حالا یکی دیگه شده یارم

یه کاری که از عشقت دست بردارم

یکی اینجا بهم میگه تموم دین و دنیاشم

یه کاری کن که از یادم بری تا عاشقش باشم

یه کاری کن که از یادم بری تا عاشقش باشم

یکی هر روز و هر لحظه واسم از عشق می خونه

ولی عشقم تو بودی و کسی چیزی نمی دونه

کسی درکم نکرد اون روز که رفتم زیر سقفی که

می خواستم جای تو باشه و شد سهم یکی دیگه

می خواستم جای تو باشه و شد سهم یکی دیگه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد آهنگ پیشواز علیرضا روزگار

کد آهنگ پیشواز نیمه من علیرضا روزگار

۹۵/۱۱/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی