ابزار وبمستر

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز ایرانسل هیهات حامد همایون

کد آهنگ پیشواز ایرانسل هیهات حامد همایون

کد آهنگ پیشواز ایرانسل|کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد همایون|کد آهنگ پیشواز ایرانسل هیهات|کدآهنگ پیشواز هیهات حامد همایون|کدآهنگ پیشواز حامد همایون به نام هیهات|کد آهنگ پیشواز ایرانسل هیهات حامد همایون برای محرم 95

کد آهنگ پیشواز ایرانسل هیهات از حامد همایون ویژه محرم

کد آوای انتظار همراه اول هیهات حامد همایون

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 33111268

نام اثر : هیهات
نام صاحب اثر : حامد همایون

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

ولله که من عاشق چشمان تو هستم

ولله که تو با خبر از این دل زاری

مهمان خیالم شده ای هر شب و هر شب

ولله شبیه من دیوانه نداری

حقا که مرادی و مردیت شده ام من

حقا که تو خورشید زمین و زمانی

حاشا که بغیر از تو در دلم افتد

هم سرور و هم بی سر و هم عین و عیانی

هیهات اگر یار بخواهی نباشم

ای وای به من گر تو منو یار ندانی

باید به تو زنجیر کنم بند دلم را

جانی و جهانی و چنینی و چنانی


ای نور تر از نور تر از نور تر از نور

ای ماه تر از ماه تر از ماه تر از ماه

تو امر کنی خاک در درگهت هستم

ای شاه تر از شاه تر از شاه تر از شاه

ای نور تر از نور تر از نور تر از نور

ای ماه تر از ماه تر از ماه تر از ماه

تو امر کنی خاک در درگهت هستم

ای شاه تر از شاه تر از شاه تر از شاه

هیهات اگر یار بخواهی نباشم

ای وای به من گر تو منو یار ندانی

باید به تو زنجیر کنم بند دلم را

جانی و جهانی و چنینی و چنانی

 

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز حامد همایون

کد آهنگ پیشواز محرم 95

کد آهنگ پیشواز محرمی ایرانسل

۹۵/۰۷/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی