ابزار وبمستر

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۵۵ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز ایرانسل یادته از میثم ابراهیمی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل یادته از میثم ابراهیمی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی|کد آهنگ پیشواز یادته میثم ابراهیمی|آهنگ پیشواز یادته

آهنگ پیشواز ایرانسل یادته از میثم ابراهیمی

یادته از میثم ابراهیمی

--------- مشخصات کد ---------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور ایرانسل قرار خواهد گرفت

نام اثر : یادته
نام صاحب اثر : میثم ابراهیمی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

وقتی روز تولدم و هنوز می بینم که یادته

می دونم که برمیگردی تو یه روز عشقم تو این رابطه

وقتی که تو عکسامون و دور نریختی و هنوزم تو اتاقته

می دونم جای من مثل اون روزا توی قلبت ثابته

برمیگردی پیشم مگه نه دنیای من

باز عشق تو میشم مگه نه روزایه من

دنیای من تو حرفام همش اسم تو میبرم

دنیای تو کیه که من ازش بی خبرم

دنیای من بعضی شبا میپرم از خواب همه جا یادتم

بیا جون این عشق بیا که خیلی بی تابتم

دنیای من این شبا حیف بدون چشات

برگرد پیشم عاشقتم تورو جون چشات

دنیای من بعضی شبا میپرم از خواب همه جا یادتم

بیا جون این عشق بیا که خیلی بی تابتم

♫♫♫♫♫♫

هر کی بتونه دلم و میشکنه تو با من این طور نباش

هیچکسی تو عمرم من و اینجوری مثل تو دوست نداشت

هیچکسی مثل تو گوشه ی قلبش واسه من خالی نکرد

دستم ول نکن عزیز دلم توی این روزای سرد

دلم خوشه به چشات هنوز دنیای من

هوام هوات و داره هنوز رویای من

دنیای من تو حرفام همش اسم تو میبرم

دنیای تو کیه که من ازش بی خبرم

دنیای من بعضی شبا میپرم از خواب همه جا یادتم

بیا جون این عشق بیا که خیلی بی تابتم

دنیای من این شبا حیف بدون چشات

برگرد پیشم عاشقتم تورو جون چشات

دنیای من بعضی شبا میپرم از خواب همه جا یادتم

بیا جون این عشق بیا که خیلی بی تابتم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

۹۵/۱۲/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی