ابزار وبمستر

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۵۴ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه آدم دیگه ای محمد علیزاده

کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه آدم دیگه ای محمد علیزاده

کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز آلبوم گفتم نرو محمد علیزاده|آهنگ پیشواز یه آدم دیگه ای محمد علیزاده

کدآهنگ پیشوازیه آدم دیگه ای از محمد علیزاده

گفتم نرو - محمد علیزاده

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : یه آدم دیگه ای
نام صاحب اثر : محمد علیزاده

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
یه آدم دیگه ای بخش اول| کد: 3311280
یه آدم دیگه ای بخش دوم| کد: 3311281

--------- متن آهنگ ---------

هربار یه آدم دیگه ای انگار نداره نتیجه ای اینبار نمیگیری چی میگم

دل خسته نمیشم از تکرار

آره تو برعکس منی دوباره عاشقی بی قراری داره

زندگی خیلی خوبه اگه این زندگی بزاره

بیشتر از من کی می تونست با همه چی بسازه بره تو این حس

خیلی بیشتر فکر من باش نگو نگو به من گیر دپرس

این صبوری خیلی سخته دیوونه وار دیوونتم خیلی وقته

یک دقیقه جای من باش نفسمو نگیر و هوای من باش

♫♫♫

میری هیچی رو به روت نمیاری دوست دارم میگی نداری

می خواییم زندگی کنیم دیوونه ای مگه میزاری

بازم چی شده تو چته دوباره شک داری به همه چی آره

حرف رو یه دفعه میگن اولین و آخرین باره

بیشتر از من کی می تونست با همه چی بسازه بره تو این حس

خیلی بیشتر فکر من باش نگو نگو به من گیر دپرس

این صبوری خیلی سخته دیوونه وار دیوونتم خیلی وقته

یک دقیقه جای من باش نفسمو نگیر و هوای من باش

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد آهنگ پیشواز محمد علیزاده

۹۵/۱۱/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی