ابزار وبمستر

جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز باور کن از بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز باور کن از بابک جهانبخش

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار باور کن|آوای انتظار بابک جهانبخش باور کن|آوای انتظار همراه اول بابک جهانبخش

کد آوای انتظار باور کن از بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش

--------- مشخصات کد ---------

کد: 3312715

نام اثر : باور کن
نام صاحب اثر : بابک جهانبخش

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

باور کن واسه چشماته بی خوابم من
باور کن که به داشتنت می بالم من
باور کن...باور کن
جونمی ، عمرمی
قلبمی ، نفسی
بمون و تنهام نذار تو این بی کسی
میدونم میدونی
عاشق چشماتم
باور کن بدجوری غرق نگاتم
از عشقت دیوونم
قدرت رو میدونم
پیش تو می مونم
حست رو می خونم
از اینکه پیشمی
از خدا ممنونم
باور کن عشق من
با تو می مونم
باور کن تپش تند تند قلبمو
باور کن سردیه دستای خستمو
باور کن تا آخرش من باهات هستمو
باور کن...باور کن
جونمی ، عمرمی
قلبمی ، نفسی
بمون و تنهام نذار تو این بی کسی
میدونم میدونی
عاشق چشماتم
باور کن بدجوری غرق نگاتم
از عشقت دیوونم
قدرت رو میدونم
پیش تو می مونم
حست رو می خونم
از اینکه پیشمی
از خدا ممنونم
باور کن عشق من
با تو می مونم
باور کن تپش تند تند قلبمو
باور کن سردیه دستای خستمو
باور کن تا آخرش من باهات هستمو
باور کن...باور کن
جونمی ، عمرمی
قلبمی ، نفسی
بمون و تنهام نذار تو این بی کسی
میدونم میدونی
عاشق چشماتم
باور کن بدجوری غرق نگاتم
از عشقت دیوونم
قدرت رو میدونم
پیش تو می مونم
حست رو می خونم
از اینکه پیشمی
از خدا ممنونم
باور کن عشق من
با تو می مونم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آهنگ پیشواز باور کن بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

۹۵/۱۰/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی