ابزار وبمستر

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۰۰ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز با تو این دل مسعود صادقلو

کد آهنگ پیشواز با تو این دل مسعود صادقلو

کد کد آهنگ پیشواز ایرانسل|کد آهنگ پیشواز مسعود صادقلو|کد آهنگ پیشواز با تو این دل مسعود صادقلو|کد آهنگ پیشواز با تو این دل

کد آهنگ پیشواز ایرانسل با تو این دل از مسعود صادقلو

کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسعود صادقلو

--------- مشخصات ---------

کد: 44117249

نام اثر : با تو این دل
نام صاحب اثر : مسعود صادقلو

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

انگاری با توام دنیا تو دستامه نمیخوام که هیچ وقت بیدار شم از خوابت
میدونی که بی تو می مونه تنها دل با تو این قلبم هر جا بری همراهته

با تو این دل پیر نمیشه کاش همیشه باشی پیشش
کاش بدونی تا ابد از تو و عشقت سیر نمیشه

با تو همه آرزوهام فاصله میگیرن از من تو به من نزدیکی میخواد در بیاد از سینه قلبم
با تو این دل پیر نمیشه کاش همیشه باشی پیشش

کاش بدونی تا ابد از تو و عشقت سیر نمیشه
با تو همه آرزوهام فاصله میگیرن از من تو به من نزدیکی میخواد در بیاد از سینه قلبم

تکست آهنگ با تو این دل مسعود صادقلو و مهدی حسینی

میزنه پر قلبم برات دور میشی تا اشکم دراد چرا میگیری فاصله از من هان
میدونی نباشی دست تنهام از فردا بی تو من بیزارم فکر نکن که تنهات میذارم

وصل شده به قلبت وامونده این دل نگو دله گرگی تو بارون ندیده
آسون پریده عقل از سرم تو این بازی قبول عقبترم

اگه فاصله زیاد شه میمیرم من نفس از تو میگیرم
بگو که نمیشه باشی بی من نگی که عشقتو کاش میدیدم

عاشقه تو شد قلبه دیوونم نگی که بی تو من نمیتونم
تکراری نمیشه دیدنه دوبارت بی تو یه لحظه نمیارم من طاقت

تمومه وجودم میلرزه پیشمی با تو میگیرم جون وقتی نزدیکمی
با تو این دل پیر نمیشه کاش همیشه باشی پیشش

کاش بدونی تا ابد از تو و عشقت سیر نمیشه
با تو همه آرزوهام فاصله میگیرن از من تو به من نزدیکی میخواد در بیاد از سینه قلبم

با تو این دل پیر نمیشه کاش همیشه باشی پیشش

کاش بدونی تا ابد از تو و عشقت سیر نمیشه
با تو همه آرزوهام فاصله میگیرن از من تو به من نزدیکی میخواد در بیاد از سینه قلبم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد آهنگ پیشواز مسعود صادقلو

۹۶/۰۳/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی