ابزار وبمستر

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز به چشمات قسم حامد همایون

کد آهنگ پیشواز به چشمات قسم حامد همایون

کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز حامد همایون|کد آهنگ پیشواز به چشمات قسم حامد همایون

کد آهنگ پیشواز ایرانسل به چشمات قسم از حامد همایون

به چشمات قسم حامد همایون

---------- مشخصات کد -----------

   کد : 33111266   

نام اثر : به چشمات قسم
نام صاحب اثر : حامد همایون

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

صدا کن اسممو عشقم صداتم واسه من خوبه

نگاه کن توی چشم من نگاتم واسه من خوبه

بازم موهاتو وا کردی عجب موجی تو موهاته

یه دریا زیر سر داری یه دریا پشت پلکاته یه دریا پشت پلکاته

به چشمات قسم اروم نمیشم تا نیای با من زیر بارون

به این احساس دل بستن دارم وابسته میشم ساده و آسون

به چشمات قسم اروم نمیشم تا نیای با من زیر بارون

به این احساس دل بستن دارم وابسته میشم ساده و آسون


نفس پشت نفس دارم هوامو از تو میگیرم

تو باشی با خودم خوبم نباشی از خودم سیرم

هوای شهر بارونه چه حالی داره شب گردی

نمی دونم هوا ابره یا تو موهاتو وا کردی

به چشمات قسم اروم نمیشم تا نیای با من زیر بارون

به این احساس دل بستن دارم وابسته میشم ساده و آسون

به چشمات قسم اروم نمیشم تا نیای با من زیر بارون

به این احساس دل بستن دارم وابسته میشم ساده و آسون

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.


مطالب پیشنهادی:
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آهنگ پیشواز به چشمات قسم حامد همایون

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد آهنگ پیشواز حامد همایون

۹۵/۰۸/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۱)

سلام من دومهاهه دنبال پشواز ب چشمات قسم برا رایتل هستم...لطفا برا رایتل هم پیشواز  بزارین ممنون میشم...یادتون نره من منتظرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی