ابزار وبمستر

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۹ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز حالم خوبه از بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز حالم خوبه از بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز حالم خوبه|آهنگ پیشواز بابک جهانبخش حالم خوبه|آهنگ پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز ایرانسل حالم خوبه از بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش

--------- مشخصات کد ---------

کد: 33110195

نام اثر : حالم خوبه
نام صاحب اثر : بابک جهانبخش

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

به تو دارم بازم ، قلبمو می بازم

بمون عشق من تا دنیا دنیاست

من می تونم با تو حس کنم رویامو

بمون عشق من تا دنیا دنیاست 

من باتو فهمیدم خوشبختی یعنی چی

خوشبختی یعنی عشق تو

حس خوبی دارم به دنیا نمی دم

یه لحظه از این رویا رو

بی قرارم ، از تو دارم

این احساسو

دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

حالم خوبه از تو دارم

این رویا رو ، دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

به تو دارم بازم ، قلبمو می بازم

بمون عشق من تا دنیا دنیاست

من می تونم با تو حس کنم رویامو

بمون عشق من تا دنیا دنیاست

می دونی حتی خیال اینکه تو نباشی

دنیامو می سوزونه

اگه عاشق نباشیم قلبامون می میره

تو دنیامون چی می مونه

بی قرارم

حالم خوبه

از تو دارم

این رویا رو

دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

بی قرارم ، از تو دارم

این احساسو

دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

حالم خوبه از تو دارم

این رویا رو ، دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

۹۵/۱۰/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی