ابزار وبمستر

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۲۴ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز حاکم احساس حامد همایون

کد آهنگ پیشواز حاکم احساس حامد همایون

کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز حامد همایون|کد آهنگ پیشواز حاکم احساس حامد همایون|آهنگ پیشواز حاکم احساس

آهنگ پیشواز ایرانسل حاکم احساس از حامد همایون

حاکم احساس از حامد همایون

--------- مشخصات کد ---------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور ایرانسل قرار خواهد گرفت

نام اثر : حاکم احساس
نام صاحب اثر : حامد همایون

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

تو همانی که توانی بکشانی دل ما را به جهانی که دلم می خواهد

من همانم که به جز عشق ندانم نتوانم بسپارم به کسی دل چون دلم می خواهد

که تو همدردی و درمان و من این درد به جان میخرم و تاب ندارم

که سپارم به نگارم بنویس صبر و قرارم بیقرارم من چه عشقی به تو دارم

تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس تا موی تو و دست منو شانه محیاست

سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست

تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس تا موی تو و دست منو شانه مهیاست

سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست

♫♫♫♫♫♫

تو همانی که توانی بکشانی دل ما را به جهانی که دلم می خواهد

من همانم که به جز عشق ندانم نتوانم بسپارم به کسی دل چون دلم می خواهد

که تو همدردی و درمان و من این درد به جان میخرم و تاب ندارم

که سپارم به نگارم بنویس صبر و قرارم بیقرارم من چه عشقی به تو دارم

تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس تا موی تو و دست منو شانه محیاست

سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست

تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس تا موی تو و دست منو شانه مهیاست

سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد آهنگ پیشواز حاکم احساس

۹۵/۱۲/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی