ابزار وبمستر

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز خدا همین حوالیه از حامد همایون تیتراژ فرمول 1

کد آهنگ پیشواز خدا همین حوالیه از حامد همایون تیتراژ فرمول 1

کد آهنگ پیشواز حامد همایون|آهنگ پیشواز ایرانسل تیتراژ فرمول 1|کد آهنگ پیشواز خدا همین حوالیه حامد همایون

کد آهنگ پیشواز خدا همین حوالیه از حامد همایون

کد آوای انتظار حامد همایون

---------- مشخصات کد -----------

   کد : 33111074

نام اثر : خدا همین حوالیه
نام صاحب اثر : حامد همایون

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------

--------- متن آهنگ ---------

ساز زمانه کوک کوک حال من و تو خوب خوب

پای به پای من بیا دست به دست من بکوب

چه حال خوب و سرخوشی ، پشت به پشت من بده

دلت نلرزه قرص قرص مشت به مشت من بده

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه


ساز زمانه کوک کوک حال من و تو خوب خوب

پای به پای من بیا دست به دست من بکوب

چه حال خوب و سرخوشی ، پشت به پشت من بده

دلت نلرزه قرص قرص مشت به مشت من بده

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد همایون

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد آهنگ پیشواز حامد همایون

۹۵/۰۸/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۱)

سلام.
سایت زیبای دارید لطفا از سایت ماه بازدید بفرمائید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی