کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز احسان خواجه امیری|آهنگ پیشواز درد عمیق از آلبوم سی سالگی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل درد عمیق از احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 33110535       

نام اثر : درد عمیق
نام صاحب اثر : احسان خواجه امیری

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

با درد عمیقت دل من تو دیدی که مردم چه کردن

تو پیش غرورم نشستی تو زخمای قلبم رو بستی

شکل رفتن این روزگار منو تو گریه تنها نذار

منو از آدما پس بگیر منو دست خودم نسپار

جز تو هیچکی مهربون نبود با هجوم این درد

زندگی منو از عشق من راحت جدا کرد

من هنوز همون درد دیروزم آدم همیشه

هیچکی مثل من عاشقت نبود عاشقت نمیشه

تو که میدونی دنیا چه رسم تلخی داره

از هرچی که میترسی اونو سرت میاره

صدا زدم دنیا رو نفس کشیدم تو باد

هوای تو اینجا بود منو نجاتم میداد

جز تو هیچکی مهربون نبود با هجوم این درد

زندگی منو از عشق من راحت جدا کرد

من هنوز همون درد دیروزم آدم همیشه

هیچکی مثل من عاشقت نبود عاشقت نمیشه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir