کد آهنگ پیشواز دنیای من حامد همایون| آهنگ پیشواز حامد همایون|کد آهنگ پیشواز دنیای من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل دنیای من از حامد همایون

دنیای من از حامد همایون

--------- مشخصات کد ---------

       کد : به محص انتشار توسط اپراتور ایرانسل کد قرار خواهد گرفت       

نام اثر : دنیای من
نام صاحب اثر : حامد همایون

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
دنیای من بخش اول | کد : 33111269
دنیای من بخش دوم | کد : 33111270

--------- متن آهنگ ---------

تموم لحظه های با تو بودن تداعی یه احساس عجیبه

تو تعبیر کدوم رویام هستی

کجای زندگیم بودی غریبه بذار با حس تو درگیر باشم

می خوام دلخوش به این رویا بمونم

خودت تنهاییمو از من گرفتی خودت آرامشو دادی نشونم

نری دنیای من از هم بپاشه نذار تو حسرت چشمات بمونم

خودت تنهاییمو از من گرفتی نری دلتنگم آروم جوونم

نری دنیای من از هم بپاشه نذار تو حسرت چشمات بمونم

خودت تنهاییمو از من گرفتی نری دلتنگم آروم جوونم


همین احساس خوب با تو بودن همین آرامشی که از تو دارم

داره قلب منو تسکین میده تا رو زخم دلم مرحم بزارم

تو بی اندازه با من مهربونی غریبه نیستی آروم جونی

به پای تو همه دنیامو میدم اگه تو پای این رویا بمونی

نری دنیای من از هم بپاشه نذار تو حسرت چشمات بمونم

خودت تنهاییمو از من گرفتی نری دلتنگم آروم جوونم

نری دنیای من از هم بپاشه نذار تو حسرت چشمات بمونم

خودت تنهاییمو از من گرفتی نری دلتنگم آروم جوونم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir