ابزار وبمستر

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۰۷ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز قایق کاغذی از پازل باند

کد آهنگ پیشواز قایق کاغذی از پازل باند

کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز پازل باند|کد آهنگ پیشواز قایق کاغذی پازل باند|آهنگ پیشواز قایق کاغذی

آهنگ پیشواز ایرانسل قایق کاغذی از پازل باند

http://www.sarzamindownload.com/images/other_links_icon.pngتمام کد های آهنگ پیشواز پازل باند

کد اوای انتظار پازل باند

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر :قایق کاغذی
نام صاحب اثر : پازل باند

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
قایق کاغذی بخش اول| کد: 33111301
قایق کاغذی بخش دوم| کد: 33111302

--------- متن آهنگ --------- 

چشمای تو نمی خنده میترسم از آینده

میترسم من از این حرفا ، عشق من و تو میدونم به یه مو بنده

می دونم داره دیر میشه

اون بیرون پره بارونه ، کی دردمو می دونه

دستامون که جدا باشن ، جز خاطره های کشنده چی می مونه

بری دلم گوشه گیر میشه

یه روزی میری و می دونم اون روز نزدیکه 

دل بزرگم ازت پر زخمای کوچیکه

دارم عادت می کنم به این اشکای پنهونی

داری به زور گذشته ها عاشق من می مونی

آخه نگاه تو مثل یه آدم عاشق نیست

کسی که حرفی نداره اون آدم سابق نیست

قایق کاغذی من اگر چه نشسته به گل

برو ولی بی جواب نمی مونه شکستن دل

♫♫♫

بعد از اون همه تنهایی ، عشقت همه چیزم شد

نقصیر من دیوونس که درست همونی که نباید عزیزم شد

اینو به قلبم حالی کن

چیزی از تو نمی خواستم جز اینکه قدم بزنی

چیزی نمی گم از دردام ، بیا با یه دلیل خوب از هم دل بکنیم

بیا بغضمو خالی کن

یه روزی میری و می دونم اون روز نزدیکه 

دل بزرگم ازت پر زخمای کوچیکه

دارم عادت می کنم به این اشکای پنهونی

داری به زور گذشته ها عاشق من می مونی

آخه نگاه تو مثل یه آدم عاشق نیست

کسی که حرفی نداره اون آدم سابق نیست

قایق کاغذی من اگر چه نشسته به گل

برو ولی بی جواب نمی مونه شکستن دل

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد آهنگ پیشواز پازل باند

۹۵/۱۲/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی