ابزار وبمستر

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۱۹ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز لحظه به لحظه از پازل باند

کد آهنگ پیشواز لحظه به لحظه از پازل باند

کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز پازل باند|کد آهنگ پیشواز لحظه به لحظه پازل باند|آهنگ پیشواز لحظه به لحظه

آهنگ پیشواز ایرانسل لحظه به لحظه از پازل باند

http://www.sarzamindownload.com/images/other_links_icon.pngتمام کد های آهنگ پیشواز پازل باند

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام لحظه به لحظه

--------- مشخصات کد ---------

   کد : 33111324

نام اثر : لحظه به لحظه
نام صاحب اثر : پازل باند

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ --------- 

لحظه به لحظه ی من با غم تو سپری شد

سهم من از همه چی غصه و در به دری شد

کاش یه بارم که شده حال هوای دلت عوض میشد

لحظه به لحظه ی تو خنده به گریه ی چشمامه

حقت هر چی بگی حق منم همین اشکامه

عکسای دوتایی مون مرحم قلب شکستمه همرامه

می دونی چی کشیدم ولی میگی نمی دونی

می تونی باشی تا آخرش اما نمی مونی، نمی مونی

هر چی گفتم اگه میشه نرو نشنید بگو حال منو فهمیدی

جوری رفتی که تمام گذشته بمیره دل خسته بهونه بگیره

دوست دارم ولی واسه ی گفتنشم دیره

باور کردم دیگه راهی نداره که باشه ولی سخته یهو تنها شی

من غم دارم درست اونقدری که خوشبختی

داره می گذره با هر سختی خوب می دونم

دیگه تا ته دنیا پریشونم

♫♫♫♫♫♫

روزای بعد توام می گذره اما عذابه

واقعی ولی من فک می کنم توی خوابه

درد و غمات دل من راه توشون مثل ماه دو مهتابه

وقتی به یاد توام یادگاریت و نمی خوام عزیزم

تب می کنم واسه تو آدما فک می کنن که مریضن

اشکای بی کسی و قطره قطره تو بارونا می ریزم

تو کاری کردیی که حتی تو خنده ها غمگینم

خوبه کنارم من هر دفعه خوابت و می بینم

هر چی گفتم اگه میشه نرو نشنید بگو حال منو فهمیدی

جوری رفتی که تمام گذشته بمیره دل خسته بهونه بگیره

دوست دارم ولی واسه ی گفتنشم دیره

باور کردم دیگه راهی نداره که باشه ولی سخته یهو تنها شی

من غم دارم درست اونقدری که خوشبختی

داره می گذره با هر سختی خوب می دونم

دیگه تا ته دنیا پریشونم

هر چی گفتم اگه میشه نرو نشنید بگو حال منو فهمیدی

جوری رفتی که تمام گذشته بمیره دل خسته بهونه بگیره

دوست دارم ولی واسه ی گفتنشم دیره

باور کردم دیگه راهی نداره که باشه ولی سخته یهو تنها شی

من غم دارم درست اونقدری که خوشبختی

داره می گذره با هر سختی خوب می دونم

دیگه تا ته دنیا پریشونم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد اهنگ پیشواز عمه بابایم کجاست

۹۵/۱۲/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی