ابزار وبمستر

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز نرو از پویا بیاتی

کد آهنگ پیشواز نرو از پویا بیاتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل|کد آهنگ پیشواز نرو از پویا بیاتی|آهنگ پیشواز پویا بیاتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل نرو از پویا بیاتی

کد آهنگ پیشواز نرو از پویا بیاتی

---------- مشخصات کد -----------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور ایرانسل قرار خواهد گرفت 

نام اثر : نرو
نام صاحب اثر : پویا بیاتی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------
              

--------- متن آهنگ ---------

مگه هست عشقی که توش غم نباشه

غم و عشق با هم رفیق شفیقن

یه زخمایی روی دل آدما هست

که درمون نمیشن از بس عمیقن

به چشمام شرمندشونم همیشه

تو اون زخمی هستی که جاش خوب نمیشه

دیگه بعد تو قلبم و دوست ندارم

ولی قلب عاشق همه زندگیشه

نرو با دلم بد نکن عشقم و رد نکن من تو رو می پرستم

نرو اینجوری بی خبر آرزوم و نبر به خدا خیلی خستم

نرو با دلم بد نکن عشقم و رد نکن من تو رو می پرستم

نرو اینجوری بی خبر آرزوم و نبر به خدا خیلی خستم


گمونم ندیدی که خاموش و خستم

چه دوستت دارم هایی که موند رو دستم

گمونم ندیدی چجوری شکستم

شکستم ولی دل به هیچکسی نبستم

من از عشق با طعم دلشوره سیرم

گرفتار این حسرت ناگریزم

بری من سراغت رو از کی بگیرم

یا پیشم بمون یا دعا کن بمیرم

نرو با دلم بد نکن عشقم و رد نکن من تو رو می پرستم

نرو اینجوری بی خبر آرزوم و نبر به خدا خیلی خستم

نرو با دلم بد نکن عشقم و رد نکن من تو رو می پرستم

نرو اینجوری بی خبر آرزوم و نبر به خدا خیلی خستم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آهنگ پیشواز نرو از پویا بیاتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

۹۵/۰۸/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی