ابزار وبمستر

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز نمیخوامت از علیرضا طلیسچی

کد آهنگ پیشواز نمیخوامت از علیرضا طلیسچی

کد آهنگ پیشواز علیرضا طلیسچی|آهنگ پیشواز علیرضا طلیسچی نمیخوامت|آهنگ پیشواز نمیخوامت

کد آهنگ پیشواز ایرانسل نمیخوامت از علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی بد کردم

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : نمیخوامت
نام صاحب اثر : علیرضا طلیسچی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
نمیخوامت بخش اول | کد: 611128
نمیخوامت بخش اول | کد: 611129

--------- متن آهنگ ---------

کسی تو خلوت زیاد بش فکر می کنی

تا یک آهنگ جدید میاد بهش فکر می کنی

یه نفر هست که همیشه خیلی دوست داری بره

یکی هست که برای داشتنت منتظره

رو به روم عکس کسی که به روم چشماش بست

یه نفر بغضش و باز کنار عکس من شکست

توی زندگیه هر کس یه نفر هست که نیست

توی زندگیه هر کس یه نفر نیست که هست

من واسه هر کی پر درآوردم از خاطراتت پر درآوردم اما نمی خوامت

دلتگم و خیلی ازم دوری با این که من می میرم اینجوری بازم نمی خوامت

نمی خوامت

یا تو تنهایی و اون یکی و داره همیشه

یا یکی تو زندگیته وقتی اون تنها میشه

اون یکی و داره و سخته حسادت نکنی

کم کم عادت می کنی به هیشکی عادت نکنی

من واسه هر کی پر درآوردم از خاطراتت پر درآوردم اما نمی خوامت

دلتگم و خیلی ازم دوری با این که من می میرم اینجوری بازم نمی خوامت

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آهنگ پیشواز نمیخوامت علیرضا طلیسچی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

۹۵/۱۰/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی