ابزار وبمستر

جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز پاییز از بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز پاییز از بابک جهانبخش

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار پاییز|آوای انتظار بابک جهانبخش پاییز|آوای انتظار همراه اول بابک جهانبخش

کد آوای انتظار پاییز از بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش

--------- مشخصات کد ---------

کد: 3311076

نام اثر : پاییز
نام صاحب اثر : بابک جهانبخش

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

توو دلم پایـیزه ، حالم غم انگیزه

هر نفس که می کشم از هوات لبریزه

سوالای بی جواب ، همیشه همرامه

خدا قلبم درد داره ، اونکه رفت دنیامه

بازم امشب دوباره ،‌دل من بی قراره

دردای کهنه ی لحظه ، منو آروم نمی زاره

کابوس و فکر و غم هرشب ، هم آغوشم شد

من خودم رو بعد تو کلا فراموشم شد

هنوزم توو چرا های زندگیم ، می گردم

کجای راهو غلط رفتم تورو گم کردم

توو دلم پایـیزه ، حالم غم انگیزه

هر نفس که می کشم از هوات لبریزه

سوالای بی جواب ، همیشه همرامه

خدا قلبم درد داره ، اونکه رفت دنیامه

درو دیوارای خونه ، که زندونم شد

درد این فاصله انگار بلای جونم شد

من و جاده زیر بارون ، باز تو و خاطره هامون

هردو میرسیم به دریا ، هر دومون خیسه چشامون

من و جاده زیر بارون ، باز تو و خاطره هامون

کاش بشینه باز دوباره ، روی ساحل رد پاونه

توو دلم پایـیزه ، من بی انگیزه

هر نفس که می کشم از هوات لبریزه

سوالای بی جواب همیشه همرامه

خدا قلبم درد داره اون که رفت دنیامه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آهنگ پیشواز بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

۹۵/۱۰/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی