ابزار وبمستر

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز گاهی بخند محمد علیزاده

کد آهنگ پیشواز گاهی بخند محمد علیزاده

کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز آلبوم گفتم نرو محمد علیزاده|آهنگ پیشواز گاهی بخند محمد علیزاده

کدآهنگ پیشواز گاهی بخند از محمد علیزاده

گفتم نرو - محمد علیزاده

--------- مشخصات کد ---------

   کد :33111289

نام اثر : گاهی بخند
نام صاحب اثر : محمد علیزاده

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

تعطیلیای آخر هر هفته رو کنارتم

ولی تموم هفته رو خراب و بی قرارتم

همش روزا رو میشمارم که وقت دیدنت بشه

دلی که عاشق تو شد هرچی ببینه حقشه

گاهی بخند بزار یادم نره دوسم داری

مثل اون روزا آرامشم با تو تکمیله

دوست دارم اگه میدونی تو واسه من هنوزم همونی

دنیای من بی تو تعطیله

♫♫♫

نمیدونی همش دارم یواشکی میبینمت

یه وقت نترسی اینجوری که دزدکی میبینمت

یهجوری عاشقت شدم که خیلی غیر عادیه

همین که میخندی برام از سرمم زیادیه

گاهی بخند بزار یادم نره دوسم داری

مثل اون روزا آرامشم با تو تکمیله

دوست دارم اگه میدونی تو واسه من هنوزم همونی

دنیای من بی تو تعطیله

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آهنگ پیشواز گاهی بخند محمد علیزاده

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد آهنگ پیشواز محمد علیزاده

۹۵/۱۱/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی