ابزار وبمستر

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۴۵ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار آخر همون شد از احسان خواجه امیری

کد آوای انتظار آخر همون شد از احسان خواجه امیری

کد آوای انتظار احسان خواجه امیری|آوای انتظار همراه اول احسان خواجه امیری|آوای انتظار آخر همون شد از آلبوم سی سالگی

کد آوای انتظارآخر همون شد از احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 86718       

نام اثر : آخر همون شد
نام صاحب اثر : احسان خواجه امیری

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

آخر همون شد که تو می گفتی

رویای تو از قلب من سر بود

با آخرش کاری ندارم چون آغاز این قصه از آخر بود

بردن نگفتن چز ازت می خوان

پرپر زدن بال و پر عشقت

باشه قبوله من یه دیوونم 

دیوونگی هم یک سر عشقه

راحت برم بدون تو زندونی این خونه شم

اونقدره عقلم میرسه از عشق تو دیوونه شم

مثل یه خاطره از هر ثانیه تو هر سالتم

تو فقط رو به من بخند من عاشق این حالتم

من عاشق این حالتم

من این دلشوره ها رو حس اضطراب و به یه دنیا نمیدم

تو نمی تونی هنوزم سر هر روز این عشق چه چیزایی رو دیدم

راحت برم بدون تو زندونی این خونه شم

اونقدره عقلم میرسه از عشق تو دیوونه شم

مثل یه خاطره از هر ثانیه تو هر سالتم

تو فقط رو به من بخند من عاشق این حالتم

من عاشق این حالتم

راحت برم بدون تو زندونی این خونه شم

اونقدره عقلم میرسه از عشق تو دیوونه شم

مثل یه خاطره از هر ثانیه تو هر سالتم

تو فقط رو به من بخند من عاشق این حالتم

من عاشق این حالتم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار آلبوم سی سالگی احسان خواجه امیری

کد آوای انتظار احسان خواجه امیری

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۸/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی