ابزار وبمستر

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار آهنگ ارباب امیر عباس گلاب

کد آوای انتظار آهنگ ارباب امیر عباس گلاب

کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول|کد آوای انتظار امیر عباس گلاب|کد آهنگ پیشواز اربای|کد آوای انتظار ارباب امیر عباس گلاب|کد آوای انتظار حامد همایون به نام ارباب|کد آهنگ پیشواز همراه اول ارباب امیر عباس گلاب

کد آوای انتظار همراه اول ارباب از امیرعباس گلاب ویژه محرم

کد آوای انتظار آهنگ ارباب امیر عباس گلاب

--------- مشخصات کد ---------

       کد : به محص انتشار توسط اپراتور همراه اول کد قرار خواهد گرفت       

نام اثر : اربای
نام صاحب اثر : امیر عباس گلاب

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------


--------- متن آهنگ ---------

خون میچکید از لب های باباش که پیش چشماش نیزه ها رفت

بدون حتی یه قطره ی آب شنیدم ارباب نیزه ها را

چجوری بعد تو بابا بگو اروم بگیرم نمی خوام زنده باشم کاش

منم با تو بمیرم

بگو طاقت بیارم دیدن نیزه ها رو نمی تونم چجور پنهون کنم این گریه ها رو


قلب شیامو ببخش خودخواهی هامو ببخش

درسته بد بودم ولی قبولم کن

من دیگه خسته شدم از بدی های خودم

درسته آلودم ولی قبولم کن

تو جان من هستی جانان من هستی

من بی کس و کارم خودت پناهم باش

تو شاه شاهانی تسکین این جانی

مهتاج این دستاتم خودت پناهم باش

چجوری بعد تو بابا بگو اروم بگیرم نمی خوام زنده باشم کاش

منم با تو بمیرم

بگو طاقت بیارم دیدن نیزه ها رو نمی تونم چجور پنهون کنم این گریه ها رو

 

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آوای انتظار ارباب امیر عباس گلاب

کد آوای انتظار امیر عباس گلاب

کد آوای انتظار امیر عباس گلاب ارباب ویژه محرم

کد آوای انتظار محرم 95

کد آوای انتظار همراه اول

کد اوای انتظار محرم

۹۵/۰۷/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی