ابزار وبمستر

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ق.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار آهنگ استرس از حسین توکلی

کد آوای انتظار آهنگ استرس از حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول|کد اوای انتظار همراه اول حسین توکلی|کد آوای انتظار آهنگ استرس از حسین توکلی|کد آوای انتظار آهنگ حسین توکلی به نام استرس|آهنگ پیشواز حسین توکلی به نام استرس|کد آوای انتظار حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ استرس از حسین توکلی

کد آوای انتظار آهنگ استرس از حسین توکلی

کد بخش اول - استرس 1 : 86860

کد بخش دوم - استرس 2 : 86861

نام اثر : استرس

نام صاحب اثر: حسین توکلی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


پخش آنلاین استرس 1 - کد 88860



پخش آنلاین استرس 2 - کد 88861
 

متن آهنگ
 دل تو دلم نیست استرس دارم
حس میکنم دیگه برنمیگردی
با حال و روزم کاش که بدونی
تو چه کارایی که نکردی
من نفسهامو دلخوشیامو
دارم از عکسای تو میگیرم
کافیه حتی بگی به شوخی
دیگه نمیام که من بمیرم

دل من حالش خوشه وقتی که هستی پیشم
بی تو میگیره دلم خیلی کلافه میشم
لحظه لحظه فکر تو شده دلیل بودنم
پیرهنت به جای تو آروم گرفته تو تنم

دل تو دلم نیست استرس دارم
حس میکنم دیگه برنمیگردی
با حال و روزم کاش که بدونی
تو چه کارایی که نکردی
من نفسهامو دلخوشیامو
دارم از عکسای تو میگیرم
کافیه حتی بگی به شوخی
دیگه نمیام که من بمیرم

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز آهنگ استرس از حسین توکلی

کد آهنگ پیشواز استرس از حسین توکلی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار آهنگ استرس از حسین توکلی

کد آوای انتظار استرس از حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۶/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی