ابزار وبمستر

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۰ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار آهنگ این خود عشقه از حسین توکلی

کد آوای انتظار آهنگ این خود عشقه از حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول|کد اوای انتظار همراه اول حسین توکلی|کد آوای انتظار آهنگ  این خود عشقه از حسین توکلی|کد آوای انتظار آهنگ حسین توکلی به نام  این خود عشقه| آهنگ پیشواز حسین توکلی به نام  این خود عشقه|کد آوای انتظار حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ این خود عشقه از حسین توکلی

کد آوای انتظار آهنگ این خود عشقه از حسین توکلی


کد : 86855  

نام اثر : این خود عشقه

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


پخش آنلاین



متن آهنگ
تو قلبم دلخوشیام کم نیست قد یه عالمه
تو دنیا واسه من این روزا روزایه خوبمه
تو هستی دیگه این آرامش تویه هر لحظمه قد یه عالمه
بارونه عشق میباره رو سقف خونه
هر روزه من با تو مثله عید میمونه
تو که باشی دیگه خوشبختی قانونه این خود عشقه
دست منو تو میگیری هر جا هستم
هستی با من حتی وقتی تنها هستم
من با خیاله تو غرق رویا هستم این خود عشقه
این خود عشقه
دلتنگی خوبه وقتی که تو راهی
وقتی که میدونم تو عشقه دلخواهی
وقتی کسی ماته لحظه ی دیداره
یعنی دوست داره یعنی دوست داره
بارونه عشق میباره رو سقف خونه
هر روزه من با تو مثله عید میمونه
تو که باشی دیگه خوشبختی قانونه این خود عشقه
دست منو تو میگیری هر جا هستم
هستی با من حتی وقتی تنها هستم
من با خیاله تو غرق رویا هستم این خود عشقه
این خود عشقه

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز حسین توکلی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار این خود عشقه از حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول

کد اوای انتظار حسین توکلی

۹۵/۰۶/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی