ابزار وبمستر

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار آهنگ خاطره ها از حسین توکلی

کد آوای انتظار آهنگ خاطره ها از حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول|کد اوای انتظار همراه اول حسین توکلی|کد آوای انتظار آهنگ  خاطره ها از حسین توکلی|کد آوای انتظار آهنگ حسین توکلی به نام  خاطره ها| آهنگ پیشواز حسین توکلی به نام  خاطره ها|کد آوای انتظار حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ خاطره ها از حسین توکلی

کد آوای انتظار آهنگ خاطره ها از حسین توکلی


کد : 86856 

نام اثر : خاطره ها

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


پخش آنلاین



متن آهنگ
به یاد من بیار همه خاطره هامو
چقدر عوض کردی منو حال و هوامو
داره همش میره به سمت تو حواسم
من همه خوبی هارو با تو میشناسم
رو به چشام پنجره وا کن
باز منو از خودم جدا کن
تشنه ی خاطرات خوبم
منو پر از خاطره ها کن
چه حال خوبیه حال و هوای تو
نمیاد تو دلم هیشکی به جای تو
وقتی نیستی انگار یچیزی کم دارم
با تو حس خوبی توی قلبم دارم
با تو دنیای من غرق خوشحالیه
حال و هوای ما این روزا عالیه
وقتی میبینمت همچی روشنه
با تو حس خوبی توی قلب منه

به یاد من بیار همه خاطره هامو
میخوام دوباره حس کنم داری هوامو
داره همش میره به سمت تو حواسم
من روزای خوبیو با تو میشناسم
چه حال خوبیه حال و هوای تو
نمیاد تو دلم هیشکی به جای تو
وقتی نیستی انگار.یچیزی کم دارم
با تو حس خوبی توی قلبم دارم
با تو دنیای من غرق خوشحالیه
حال و هوای ما این روزا عالیه
وقتی میبینمت همچی روشنه
با تو حس خوبی توی قلب منه
توی قلب منه

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز حسین توکلی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار آهنگ خاطره ها از حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول

کد اوای انتظار حسین توکلی

۹۵/۰۶/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی