کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول|کد اوای انتظار همراه اول حسین توکلی|کد آوای انتظار آهنگ زندگی از حسین توکلی|کد آوای انتظار آهنگ حسین توکلی به نام زندگیآهنگ پیشواز حسین توکلی به نام زندگی|کد آوای انتظار حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ زندگی از حسین توکلی

کد آوای انتظار آهنگ زندگی از حسین توکلی


کد : 86863

نام اثر : زندگی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


پخش آنلاین



متن آهنگ
دنیا اگه بخواد با عشق راه بیاد میبینی دست تو رو شونه ی منه
من عشق میکنم از اینکه زندگی منو به تو فقط پیوند میزنه

این زندگی رو میخوام با تو چه صافو سادست تا وقتی روبرومی دنیا چه فوق العادست
این زندگی رو میخوام با عشق تو دوباره تا هستیو کنارت دنیا ادامه داره

من فکر توام تو فکر منی وقتی با خودم حرفاتو میزنی
احساس میکنم همه کس توام احساس میکنی تنها کس منی

این زندگی رو میخوام با تو چه صاف و سادست
تا وقتی روبرومی دنیا چه فوق العادست
این زندگی رو میخوام با عشق تو دوباره
تا هستیو کنارت دنیا ادامه داره


برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.

پیشواز سرا pishvazsara.ir