ابزار وبمستر

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار انقدر تو رو دوستت دارم از امین رستمی

کد آوای انتظار انقدر تو رو دوستت دارم از امین رستمی

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار امین رستمی|کد آوای انتظار انقدر تو رو دوستت دارم امین رستمی|آوای انتظار انقدر تو رو دوستت دارم

کد آوای انتظار همراه اول انقدر تو رو دوستت دارم از امین رستمی

http://www.sarzamindownload.com/images/other_links_icon.pngتمام کد های آوای انتظار همراه اول امین رستمی

کد آوای انتظار امین رستمی| pishvazsara.blog.ir

--------- مشخصات کد ---------

   کد : 85181

نام اثر : انقدر تو رو دوستت دارم
نام صاحب اثر : امین رستمی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

♫♫ اینقدر تورو دوست دارم که هیچکسی کسی رو اینجوری دوست نداره
اینقدر برات میمیرم قد یه دنیا خوبی قدهزارتا ستاره
بی تو دلم میگیره وقتی تنها میشم کارم انتظاره
اینقدر تورو دوست دارم که هیچکسی کسی رو اینجوری دوست نداره
وقتی نگاهم میکنی قشنگیاتو دوست دارم
حالت معصوم چشاتو رنگ نگاتو دوست دارم
و قتی صداتومیشنوم دلم برات پر میزنه
ترس یه روز ندیدنت غم بزرگ قلبمه ♫♫

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار امین رستمی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار امین رستمی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۶/۰۱/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی