ابزار وبمستر

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار باید کاری کنی آروم بگیرم مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار باید کاری کنی آروم بگیرم مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار باید کاری کنی|آوای انتظار آلبوم یکی هست مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار باید کاری کنی از مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار مرتضی پاشایی

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 30870       

نام اثر : باید کاری کنی
نام صاحب اثر : مرتضی پاشایی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

دلم تنگه مثه ابرای تیره
توی حسی مثه زندون اسیره
تو از احساس من چیزی نمی دونی
که داری بیخودی منو می رنجونی
یه امشب جای من باش جای اونی
که چشماش به در خشک شد ولی عشقش نیومد
یه امشب همسفر باش مثه من
در به در باش جای اون که به دنیا پشت پا زد
باید کاری کنی آروم بگیرم باد یک لحظه دستاتو بگیرم
باید برگردی امشب باز به این خونه
اید این لحظه ها یادت بمونه
یه امشب مال من باش مال مردی
که دستاش به جز دست تو همراهی نداره
بذار یادت بیارم چه جوری بی قرارم دل من غیر تو راهی نداره
من از تو یاد گرفتم تمام زندگی رو
حالا با کی بگم این قصه ی وابستگیمو
رو دوش کی بذارم یه دنیا خستگیمو
باید کاری کنی تو که باز مثل قدیما
بهم خیره بشن چشمای خیس و اشکی ما
همین امشب که تنهام باید برگردی اینجا
باید کاری کنی آروم بگیرم باد یک لحظه دستاتو بگیرم
باید برگردی امشب باز به این خونه باید ا
ین لحظه ها یادت بمونه
یه امشب مال من باش مال مردی که
دستاش به جز دست تو همراهی نداره
بذار یادت بیارم چه جوری بی قرارم
دل من غیر تو راهی نداره

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار آلبوم یکی هست مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۸/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی