ابزار وبمستر

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۴۱ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار بعد تو احسان خواجه امیری آلبوم سی سالگی

کد آوای انتظار بعد تو احسان خواجه امیری آلبوم سی سالگی

کد آوای انتظار احسان خواجه امیری|آوای انتظار همراه اول احسان خواجه امیری|آوای انتظار بعد تو از آلبوم سی سالگی

کد آوای انتظار بعد تو از احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 86725       

نام اثر : بعد تو
نام صاحب اثر : احسان خواجه امیری

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

بعد تو هوای هر روز من غریبی حال پاییزو داره

بعد تو محاله بارون یه ریز تموم شب تو اتاقم نباره

گریه ی هر شب من بی تو دیوونگیست

باشه بد کردم اما حقم این زندگی نیست

گریه ی هر شب من بی تو دیوونگیست

باشه بد کردم اما حقم این زندگی نیست


زرد روزای بی تو ، زرد احساس عشقت

بشکن این بغض سختو گریه میراث عشقه

گریه ی هر شب من بی تو دیوونگی نیست

باشه بد کردم اما حقم این زندگی نیست

گریه ی هر شب من بی تو دیوونگی نیست

باشه بد بودم اما حقم این زندگی نیست

گریه ی هر شب من از رو دیوونگی نیست

باشه بد ولی این حقم این زندگی نیست

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار آلبوم سی سالگی احسان خواجه امیری

کد آوای انتظار احسان خواجه امیری

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۸/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی