ابزار وبمستر

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار بی تفاوت از احسان خواجه امیری

کد آوای انتظار بی تفاوت از احسان خواجه امیری

کد آوای انتظار احسان خواجه امیری|آوای انتظار همراه اول احسان خواجه امیری|آوای انتظار بی تفاوت از آلبوم سی سالگی

کد آوای انتظار بی تفاوت از احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 86722       

نام اثر :بی تفاوت
نام صاحب اثر : احسان خواجه امیری

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

من به دنیای تو وابسته شدم

مثل وابستگی عاشق و درد

پی یک معجزه بودم تو خودم

خنده های تو برام معجزه کرد

من به تو با خودمم بد بودم

دور کردی منو از اون آدم

چی به من میرسه از قلب تو که

پیش تو عاطفه دارم به خودم

به کسی که دنیاشی

بی تفاوتم باشی عاشق همین بی تفاوتیته

به کسی که دنیاشی

بی تفاوتم باشی عاشق همین بی تفاوتیته

تو نگاهت یه حادثه بود 

توی چشم زمین و زمان

تو یه چیزی تو جاذبته

که به سازت برقصه جهان

منو عادت بده به خودت

که به ترک خودم برسم

تو رو باید بفهمه دلم 

که به درک خودم برسم

به کسی که دنیاشی

بی تفاوتم باشی عاشق همین بی تفاوتیته

به کسی که دنیاشی

بی تفاوتم باشی عاشق همین بی تفاوتیته

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار آلبوم سی سالگی احسان خواجه امیری

کد آوای انتظار احسان خواجه امیری

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۸/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی