ابزار وبمستر

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار بی تو امشب از بهنام صفوی

کد آوای انتظار بی تو امشب از بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار بهنام صفوی|کد آوای انتظار بهنام صفوی بی تو امشب|کد آوای انتظار همراه اول بی تو امشب از بهنام صفوی|متن آهنگ بی تو امشب بهنام صفوی|کد آوای انتظار البوم عشق من باش بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول بی تو امشب از بهنام صفوی

کد آوای انتظار بهنام صفوی

---------- مشخصات کد -----------

نام اثر : بی تو امشب
نام صاحب اثر : بهنام صفوی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------

بی تو امشب(1)  کد: 32012

بی تو امشب(2)  کد: 32013

بی تو امشب(3)  کد: 32014
                

--------- متن آهنگ ---------

بی تو امشب ، دارم آتیش می گیرم
تو نباشی ، تک و تنها می میرم
دل تنگم ، دیگه طاقت نداره
با خیالت ، دوباره جون می گیرم
تو نخواستی که به یادم بمونی
تو سکوت شب سردم بخونی
تو می خواستی پا بذاری روی قلبم
که شکستی ، دلمو ، خوب می دونی
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
یه روز هدیه داد ، عطش چشمات
به من خسته ، تب دستاتو
تا تو رو دیدم ، دل به تو دادم
غم بی کسی ، رفت از یادم
تو بگو چرا ، رفتی از پیشم
اگه بد کردم ، خوب تو می شم
جای عاشقی ، جای دل بستن
با یه اشتباه ، دلمو نشکن
با یه اشتباه ، دلمو نشکن
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
بی تو امشب ، دارم آتیش می گیرم
تو نباشی ، تک و تنها می میرم
دل تنگم ، دیگه طاقت نداره
با خیالت ، دوباره جون می گیرم
تو نخواستی که به یادم بمونی
تو سکوت شب سردم بخونی
تو می خواستی پا بذاری روی قلبم
که شکستی ، دلمو ، خوب می دونی
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار آلبوم عشق من باش بهنام صفوی

آوای انتظار بی تو امشب بهنام صفوی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار بهنام صفوی

کد آوای انتظار جدید بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۸/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی