ابزار وبمستر

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۰۲ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار بی جهت نیست از علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار بی جهت نیست از علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار آلبوم مخاطب خاص|آوای انتظار  بی جهت نیست علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار همراه اول بی جهت نیست از علی عبدالمالکی

مخاطب خاص علی عبدالمالکی

--------- مشخصات کد ---------

       کد :  76659       

نام اثر : بی جهت نیست
نام صاحب اثر : علی عبدالمالکی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

ببین بی جهت نیست که من ناامیدم تو اوج جوونی به پیری رسیدم

ببین بی جهت نیست که من بی قرارم دیگه بیشتر از این تحمل ندارم

ببین بی جهت نیست که بغضم شکسته می دونی چه کردی با این قلب خسته

ببین بی جهت نیست که چشم انتظارم آخه من که جز تو کسی رو ندارم

من از تو یبارم محبت ندیدم تو شاید ندونی که من چی کشیدم

من اونقدر غریبم که گفتن نداره تو خوش باش عزیزم تو و من نداره

من از تو یبارم محبت ندیدم تو شاید ندونی که من چی کشیدم

من اونقدر غریبم که گفتن نداره تو خوش باش عزیزم تو و من نداره

غم رفتنت بود که بی طاقتم کرد یروز ساده رفتی یروز ساده برگرد

ببین بی جهت نیست که چشم انتظارم آخه من که جز تو کسی رو ندارم

غم رفتنت بود که بی طاقتم کرد یروز ساده رفتی یروز ساده برگرد

ببین بی جهت نیست که چشم انتظارم آخه من که جز تو کسی رو ندارم

من از تو یبارم محبت ندیدم تو شاید ندونی که من چی کشیدم

من اونقدر غریبم که گفتن نداره تو خوش باش عزیزم تو و من نداره

من از تو یبارم محبت ندیدم تو شاید ندونی که من چی کشیدم

من اونقدر غریبم که گفتن نداره تو خوش باش عزیزم تو و من نداره

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۸/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی