کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار مهدی یراحی|کد آوای انتظار بی دفاع مهدی یراحی

آهنگ پیشواز با پخش آنلاین

آوای انتظار همراه اول بی دفاع از مهدی یراحی

آلبوم آینه قدی از مهدی یراحی

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : بی دفاع
نام صاحب اثر : مهدی یراحی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
بی دفاع بخش اول| کد: 90508
بی دفاع بخش دوم| کد: 90509

--------- متن آهنگ ---------

این آخرین دفاعمه راضیم از جرم خودم

از اینکه لحظه ی فرار عاشق زندانبان شدم

این دفاعمه پیش تو اقرار میکنم

اگه گناه عشق من دوباره تکرار میکنم

با خبرم از آخر هر ضربه ی نگاه تو

من پاک میشم تو تن آغوش بی گناه تو

دری که بستم رو خودم دوباره وا نمیکنم

برای بخشیده شدن هرگز دعا نمیکنم

 

ابد نوشتم رو تن این میله های انتظار

تا روز آخر جرممو هر روز یاد من بیار

آزاد نکن دیگه منو وقتی نمیتونم برم

ازت فرار نمی کنم وقتی خودم مقصرم

برای احساسم به تو یک عمر زندونی کمه

من بی دفاعم پیش تو این آخرین دفاعمه

دری که بستم رو خودم دوباره وا نمیکنم

برای بخشیده شدن هرگز دعا نمیکنم

این آخرین دفاعمه پیش تو اقرار میکنم

اگه گناهه عشق من دوباره تکرار میکنم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir
منبع: pishvazsara.blog.ir