ابزار وبمستر

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۳ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار تبریک محسن چاوشی

کد آوای انتظار تبریک محسن چاوشی

کد آوای انتظار محسن چاوشی|کد آوای انتظار همراه اول|کد اوای انتظار محسن چاوشی تبریک|کد اوای انتظار جدید محسن چاوشی|کد آهنگ پیشواز همراه اول تبریک از محسن چاوشی|متن آهنگ تبریک محسن چاوشی

کد آوای انتظار تبریک از محسن چاوشی

کد آوای انتظار تبریک محسن چاوشی

--------- مشخصات کد ---------

     کد : 30335   

نام اثر : تبریک
نام صاحب اثر : محسن چاوشی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

    

------------ متن آهنگ ------------

به تو تبریک میگم که به تو باختم و
زیر پا له کردم دل خود ساخته مو
به تو تبریک میگم که دلم پیش تو بود
که تموم زندگیم توی آتیش تو بود
مگه چی خواستم ازت بجز عاشق بودن
که چشام برای تو آیینه ی دق بودن
بگو چی کم داشتم که بریدی از دلم
به کدوم مقصودت نرسیدی از دلم
به تو تبریک میگم که بیخودی
توی زرق و برق دنیا گم شدی
به تو تبریگ میگم گم شدنو
گل گلخونه ی مردم شدنو
دلی غمگین تر از دل من هم مگه هست
تو نشون من بده دل غمگین اگه هست
تو صدای قلبمو نشنیدی ای وای
مردم از چشمای تو دیگه از من چی میخوای
به تو تبریک میگم به تسلای .دلم
که دل سنگیتو بذاری جای دلم
این منم از دنیا مونده و وا مونده
این منم که هرچی داشت پای تو سوزونده

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار تبریک محسن چاوشی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار محسن چاوشی

کد آوای انتظار همراه اول

کد اوای انتظار جدید محسن چاوشی

۹۵/۰۷/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی