ابزار وبمستر

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار تمنا از بهنام صفوی

کد آوای انتظار تمنا از بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار بهنام صفوی|کد آوای انتظار بهنام صفوی تمنا|کد آوای انتظار همراه اول تمنا از بهنام صفوی|متن آهنگ تمنا بهنام صفوی|کد آوای انتظار البوم عشق من باش بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول تمنا از بهنام صفوی

کد آوای انتظار بهنام صفوی

---------- مشخصات کد -----------

نام اثر : تمنا
نام صاحب اثر : بهنام صفوی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------

تمنا(1)  کد: 32008

تمنا(2)  کد: 32009

--------- متن آهنگ ---------

یه روز اومدی مثل موج دریا
بوی پیرهنت مثل خواب و رویا
سایه های ما رو شنای ساحل
پا به پا بی صدا غرق تمنا
یه روز اومدی تو سکوت سردم
سر به راه شد این دل دوره گردم
حالا چی شده که می خوای جدا شی
چی شده تو بگو من چه کردم
حالا باز منو نسیم و موج دریا
میمونیم بدون تو عریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم
به خداااا
حالا باز منو نسیم و موج دریا
میمونیم بدون تو عریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم
به خداااا
دوباره تو باد موهاتو رها کن
منو راهیه شب قصه ها کن
میمیرم واسه تب تند لبهات
دوباره زیر لب اسمم و صدا کن
اشکم و پاک کن از گونه ی من
سر بزار باز رو شونه ی من
منو سیاه کن با دروغ تازه
بگو که میگیری بهونه ی من
حالا باز منو نسیم و موج دریا
میمونیم بدون تو عریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم
به خداااا
حالا باز منو نسیم و موج دریا
میمونیم بدون تو عریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم
به خداااا
دوباره تو باد موهاتو رها کن
منو راهیه شب قصه ها کن
میمیرم واسه تب تند لبهات
دوباره زیر لب اسمم و صدا کن
اشکم و پاک کن از گونه ی من
سر بزار باز رو شونه ی من
منو سیاه کن با دروغ تازه
بگو که میگیری بهونه ی من
حالا باز منو نسیم و موج دریا
میمونیم بدون تو عریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم
به خداااا
حالا باز منو نسیم و موج دریا
میمونیم بدون تو عریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم
به خداااا
حالا باز منو نسیم و موج دریا
میمونیم بدون تو عریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم
به خداااا

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار آلبوم عشق من باش بهنام صفوی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار بهنام صفوی

کد آوای انتظار جدید بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۸/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی