ابزار وبمستر

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار جاذبه از احسان خواجه امیری آلبوم سی سالگی

کد آوای انتظار جاذبه از احسان خواجه امیری آلبوم سی سالگی

کد آوای انتظار احسان خواجه امیری|آوای انتظار همراه اول احسان خواجه امیری|آوای انتظار جاذبه از آلبوم سی سالگی

کد آوای انتظار جاذبه از احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 86720       

نام اثر :جاذبه
نام صاحب اثر : احسان خواجه امیری

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

چی مگه تو دنیا مثل این آرامش چشماته

مات توام وقتی میبینم خنده رو لبهاته

مثل تو کی می تونه منو آروم کنه با حرفاش

غیر تو کی تونست بهم ثابت کنه دوسم داشت

تویی اون کسی که باید از زمان گذشت و دید

همه ساعتا رو وقت رفتنت عقب کشید

تو هوا نباشه عطر تو قدم نمیزنم

تو شدی دلیل زندگیم و زنده بودنم

همه میگن روت حساسم آخه تو فرق دارم واسم

عاشقم کن با یه جرعه آخه چشمات جاذبه داره

حتی تو بیداری و خوابم دوست دارم تصویر تو باشه

همه جا باشی تو کنارم عشقو این دیوونگی هاشه

همه میگن روت حساسم آخه تو فرق دارم واسم

عاشقم کن با یه جرعه آخه چشمات جاذبه داره

حتی تو بیداری و خوابم دوست دارم تصویر تو باشه

همه جا باشی تو کنارم عشقو این دیوونگی هاشه

دور و ورم چیدم همه اون عکسای دوتایی رو

دیگه نمی شناسم بجز آغوش تو جایی رو

غصه و غم وقتی تو کنارم باشی ازم دوره

چی تو نگات داری که تقصیر منه مغروره

تو بهم بگو کجا بدون من قدم زدی

که تعادل یه شهر با نگات بهم زدی

کیو دیدی مثل من بخنده با چشای خیس

همه زندگیمی دل بریدن از تو ساده نیست

همه میگن روت حساسم آخه تو فرق دارم واسم

عاشقم کن با یه جرعه آخه چشمات جاذبه داره

حتی تو بیداری و خوابم دوست دارم تصویر تو باشه

همه جا باشی تو کنارم عشقو این دیوونگی هاشه

همه میگن روت حساسم آخه تو فرق دارم واسم

عاشقم کن با یه جرعه آخه چشمات جاذبه داره

حتی تو بیداری و خوابم دوست دارم تصویر تو باشه

همه جا باشی تو کنارم عشقو این دیوونگی هاشه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار آلبوم سی سالگی احسان خواجه امیری

کد آوای انتظار احسان خواجه امیری

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۸/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی