ابزار وبمستر

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۶ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار خسته شدم از بهنام صفوی

کد آوای انتظار خسته شدم از بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار بهنام صفوی|کد آوای انتظار بهنام صفوی خسته شدم باش|کد آوای انتظار همراه اول خسته شدم باش از بهنام صفوی|متن آهنگ خسته شدم بهنام صفوی|کد آوای انتظار البوم عشق من باش بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول خسته شدم از بهنام صفوی

کد آوای انتظار بهنام صفوی

---------- مشخصات کد -----------

نام اثر : خسته شدم
نام صاحب اثر : بهنام صفوی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------

خسته شدم(1)  کد: 32002

خسته شدم(2)  کد: 32003

خسته شدم(3)  کد: 32004
                

--------- متن آهنگ ---------

هی با توام که بی خبر ، دلو سپردی به سفر
منو گذاشتی با دلم بی یه نشونی ، در به در
من با توام ، رفتی کجا ، آهای غریبه آشنا
چه ساده از من ، تو بریدی ، بستی دلو به جاده ها
خسته شدم از این به بعد ، اسمتو من نمی برم
می خوای بیا ، می خوای نیا ، نازتو من نمی خرم
خسته شدم از این به بعد ، اسمتو من نمی برم
می خوای بیا ، می خوای نیا ، نازتو من نمی خرم
نازتو من نمی خرم
انگار نه انگار که یه روز ، خاطره هامون یکی بود
قول و قرارمون یکی ، حال و هوامون یکی بود
هنوز گل های خشک تو ، رو طاقچه ی اتاقمه
عطر حضور تو ولی تو لحظه های من کمه
خسته شدم از این به بعد ، اسمتو من نمی برم
می خوای بیا ، می خوای نیا ، نازتو من نمی خرم
خسته شدم از این به بعد ، اسمتو من نمی برم
می خوای بیا ، می خوای نیا ، نازتو من نمی خرم
نازتو من نمی خرم
تو نیستی و صدات هنوز ، مرهم زخم های منه
ترانه ی نگاه تو ، مونس شب های منه
خسته شدم از این به بعد ، اسمتو من نمی برم
می خوای بیا ، می خوای نیا ، نازتو من نمی خرم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار آلبوم عشق من باش بهنام صفوی

آوای انتظار خسته شدم از بهنام صفوی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار بهنام صفوی

کد آوای انتظار جدید بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۸/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی