ابزار وبمستر

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۲ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار دست خودم نیست از بهنام صفوی

کد آوای انتظار دست خودم نیست از بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار بهنام صفوی|کد آوای انتظار بهنام صفوی دست خودم نیست|کد آوای انتظار همراه اول دست خودم نیست از بهنام صفوی|متن آهنگ دست خودم نیست بهنام صفوی|کد آوای انتظار البوم آرامش بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول دست خودم نیست از بهنام صفوی

کد آوای انتظار بهنام صفوی

---------- مشخصات کد -----------

   کد :  30651 

نام اثر : دست خودم نیست
نام صاحب اثر : بهنام صفوی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------
        

--------- متن آهنگ ---------

چشم هاتو وقتی‌ نمی‌بینم
تنها می‌شینم و غمگینم
دوست دارم عطر نفس هاتو
آروم میگیره دلم با تو
هر شب به عشقت بیدارم
قد یه دنیا دوست دارم
هیچ موقع نذار که تنها شم
می‌میرم از تو جدا باشم
تو که باشی‌ کنار من
دیگه هیچ چیزی کم نیست
نگو کمتر نگات کنم
آخه دست خودم نیست
عشقت بست است به دل‌ و جونم
باور کن بی‌ تو نمیتونم
حتی با فکر تو هم شادم
هیچ موقع نمیری از یادم
با عشق تو زیر و رو میشم
تا آخر عمر بمون پیشم
هر جا میرم جلو چشمامی
میدونم همون که میخوامی
می‌خوام باشم همیشه تو قلب تو
میدونم هیچوقت نمیدم
حتی به دنیا یه تار مو تو

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار آلبوم آرامش بهنام صفوی

آوای انتظار دست خودم نیست بهنام صفوی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار بهنام صفوی

کد آوای انتظار جدید بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۷/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی