ابزار وبمستر

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۶ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار دقیقه های آخر از مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار دقیقه های آخر از مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار دقیقه های آخر |آوای انتظار آلبوم یکی هست مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار دقیقه های آخر  از مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار مرتضی پاشایی

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 30876       

نام اثر : دقیقه های آخر
نام صاحب اثر : مرتضی پاشایی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

میخوای بری از پیشم دیگه عشق من
بی همسفر میری سفر دلواپسم واسه تو
دلواپسم واسه تو عشق من برو
تنها برو اما بخند این لحظه های آخرو

تو رو خدا نذار یه امشبم با گریه های من تموم شه
قرار دیدنت از امشب آخه آرزوم شه
نذار که اشک چشم من بریزه پشت پای تو
کی میاد جای تو

دقیقه های آخره میری واسه همیشه
منم همون که عشق تو تموم زندگیشه
همون که دلخوشی نداره بعد تو تموم میشه
کی مثه تو میشه
بعد من هرجا میری یاد من نیوفت
هرچی بشه من عاشقم
راحت برو عشق من
گریه نکن آخه طاقت ندارمو
میمیرمو می خوام تو رو
راحت برو عشق من
تو رو خدا نذار یه امشبم با گریه های من تموم شه
قرار دیدنت از امشب آخه آرزوم شه
نذار که اشک چشم من بریزه پشت پای تو
کی میاد جای تو
دقیقه های آخره میری واسه همیشه
منم همون که عشق تو تموم زندگیشه
همون که دلخوشی نداره بعد تو تموم میشه
کی مثه تو میشه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار آلبوم یکی هست مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۹/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی