ابزار وبمستر

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۵ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار دلتنگی بابک جهانبخش

کد آوای انتظار دلتنگی بابک جهانبخش

کد آوای انتظار بابک جهانبخش|کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک جهانبخش|کد آوای انتظار دلتنگی بابک جهانبخش|کد آوای انتظار همراه اول دلتنگی |متن آهنگ دلتنگی بابک جهانبخش|کد آوای انتظار آلبوم مدار بی قراری بابک جهانبخش

کد آوای انتظار همراه اول دلتنگی از بابک جهانبخش

کد آوای انتظار مدار بی قراری

---------- مشخصات کد -----------

   کد : 70347 

نام اثر : دلتنگی
نام صاحب اثر : بابک جهانبخش

نام آلبوم: مدار بی قراری

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------
        

--------- متن آهنگ ---------

یه عمره از تو با خودم دروغ میگم
تویی که خیلیا رو بهم ترجیح میدی
صدبار گفتم بی تو میمیرم و رفتی
من باورم میشه بگو که نشنیدی
آخر یه روزی پای تو از دست میرم..
میمیرم و یکبارم منو ندیدی
شاید یکم زود دست من رو شد که هر بار
گفتم بهت حالم خرابه دیر رسیدی

دلتنگتم حضورتو نیاز دارم
این فاصله سزای این وابستگی نیست..
با التماس ِ من اگه هم چیزی میگی
حرفای تو اونچیزی که باید بگی نیست..

جز خنده هایی که ازم دریغ کردی
این زندگی هیچ چیز جذابی نداره..
دلتنگ نیستی و نمیدونی چه سخته
یه خاطره تو جمع اشکتو دراره…

آخر یه روزی پای تو از دست میرم
میمیرم و یکبارم منو ندیدی
شاید یکم زود دست من رو شد که هر بار
گفتم بهت حالم خرابه دیر رسیدی..

دلتنگی من با همیشه فرق داره
ترس من از نبودنت تغییر کرده..
با اینکه یک عمر میگذره که نیستی اما
هرشب جای خالیت میگه دیر کرده.

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار آلبوم مدار بی قراری بابک جهانبخش

آوای انتظار دلتنگی بابک جهانبخش

آوای انتظار مدار بی قراری بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک جهانبخش

کد آوای انتظار بابک جهانبخش

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۷/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی