ابزار وبمستر

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۸ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار دلتنگی محسن چاوشی

کد آوای انتظار دلتنگی محسن چاوشی

کد آوای انتظار محسن چاوشی|کد آوای انتظار همراه اول|کد اوای انتظار محسن چاوشی دلتنگی|کد اوای انتظار جدید محسن چاوشی|کد آهنگ پیشواز همراه اول دلتنگی از محسن چاوشی

کد آوای انتظار دلتنگی از محسن چاوشی

کد آوای انتظار دلتنگی محسن چاوشی

--------- مشخصات کد ---------

     کد : 30334  

نام اثر : دلتنگی
نام صاحب اثر : محسن چاوشی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

    

------------ متن آهنگ ------------

آهای همیشه و هنوز قلبم خبر داری داره می سوزه قلبم

یه بار شده سراغمو بگیری سراغه درد و داغمو بگیری

جای اینکه تشنه خونم باشی یه بار شده دل نگرونم باشی

اما با این همه نامهربونی کاشکی بفهمی

که عزیزه جونی یاره قشنگه دلم

بیا که تنگه دلم تا کی با دلتنگی

باید بجنگه دلم من از تو بی خبرم

تو از همه دنیا نمی دونی بی تو

پر از غمه دنیا

خنده رو از روی لبم گرفتی عشقمو خیلی دسته کم گرفتی

حیف نبود به جای حق شناسی این همه بی وفایی نا سپاسی

خوب می دونم غریبه ی با دلم از توی دنیا فاصله است تا دلم

اما بازم می خوام که برگردیو تموم کنی این همه نا مردیو

یاره قشنگه دلم بیا که تنگه دلم

تا کی با دلتنگی باید بجنگه دلم

من از تو بی خبرم تو از همه دنیا

نمی دونی بی تو پر از غمه دنیا

یاره قشنگه دلم بیا که تنگه دلم

تا کی با دلتنگی باید بجنگه دلم

یاره قشنگه دلم بیا که تنگه دلم

تا کی با دلتنگی باید بجنگه دلم

یاره قشنگه دلم بیا که تنگه دلم

تا کی با دلتنگی باید بجنگه دلم

یاره قشنگه دلم بیا که تنگه دلم

تا کی با دلتنگی باید بجنگه دلم

یاره قشنگه دلم بیا که تنگه دلم

تا کی با دلتنگی باید بجنگه دلم

یاره قشنگه دلم بیا که تنگه دلم

تا کی با دلتنگی باید بجنگه دلم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز دلتنگی محسن چاوشی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار دلتنگی محسن چاوشی

کد آوای انتظار محسن چاوشی

کد آوای انتظار همراه اول

کد اوای انتظار جدید محسن چاوشی

۹۵/۰۷/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی