کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار حجت اشرف زاده|آوای انتظار دلتنگ از حجت اشرف زاده|آوای انتظار دلتنگ

کد آوای انتظار همراه اول دلتنگ از حجت اشرف زاده

کد آوای انتظار حجت اشرف زاده | pishvazsara.blog.ir

---------- مشخصات کد -----------

کد:82178

نام اثر : دلتنگ
نام صاحب اثر : حجت اشرف زاده

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
  دلتنگ | کد: 82178

--------- متن آهنگ ---------

شبی با بید می رقصم شبی با باد می جنگم
که چون شب بو به وقت صبح من بسیار دلتنگم

مرا چون آیینه هر کس به کیش خویش پندارد
والا من چو می با مست و با هشیار یک رنگم


اگر دنیا مرا چندی برقصاند ملالی نیست
که من گریانده ام یک عمر دنیا را به آهنگم

به خاطر بسپریدم دشمنان چون نام من عشق است
فراموشم کنید ای دوستان من مایه ی ننگم

مرا چشمان دل سنگی به خاک تیره بنشانید
همین یک جمله را با سرمه بنویسید بر سنگم

به خاطر بسپریدم دشمنان چون نام من عشق است
فراموشم کنید ای دوستان من مایه ی ننگم
متن آهنگ دلتنگ حجت اشرف زاده

مرا چشمان دل سنگی به خاک تیره بنشانید
همین یک جمله را با سرمه بنویسید بر سنگم

همین یک جمله را با سرمه بنویسید بر سنگم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir