ابزار وبمستر

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۸ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار دلم تنهاست محسن چاوشی

کد آوای انتظار دلم تنهاست محسن چاوشی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار محسن چاوشی|کد آوای انتظار دلم تنهاست از محسن چاوشی|کد آوای انتظار محسن چاوشی به نام دلم تنهاست|کد آهنگ پیشواز محسن چاوشی|متن آهنگ دلم تنهاست محسن چاوشی

کد آوای انتظار دلم تنهاست از محسن چاوشی

کد آوای انتظار دلم تنهاست محسن چاوشی

---------- مشخصات کد -----------

                                                                                  کد : 30891

نام اثر : دلم تنهاست
نام صاحب اثر : محسن چاوشی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------
        

--------- متن آهنگ ---------

دلم تنهاست
دلگیرم
همش حس میکنم دارم بدون عشق میمیرم
دلم تنهاست
مجبورم
فراموشت کنم حالا که از چشمای تو دورم
تو میدونی
تو خیلی وقته میدونی
نمیفهمی چه بی اندازه بی رحمی
تو میدونی
تو خیلی وقته میدونی
نمیفهمی چه بی اندازه بی رحمی
تو میدونی
نفس گیره
هوای بی تو بودن سخت دلگیره
تو میدونی
چقدر شومه
هوای خونه مردی که از روی تو محرومه
تو میدونی
تو خیلی وقته میدونی
نمیفهمی چه بی اندازه بی رحمی
تو میدونی
تو خیلی وقته میدونی
نمیفهمی چه بی اندازه بی رحمی

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار دلم تنهاست محسن چاوشی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار محسن چاوشی

کد آوای انتظار همراه اول

کد اوای انتظار جدید محسن چاوشی

۹۵/۰۷/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی